Verzending en Retourneren

Verzending en Retourneren

Wij verzenden de pakketten via PostNL of DHL naar het door u opgegeven adres. U kunt uw bestelling ook ophalen bij een afhaalpunt door de Servicepunt optie te kiezen in de checkout. U ontvangt na verzending van ons een leveringbericht met Track & Trace code, zodat u het pakket kunt volgen en eventueel de bezorging kan wijzigen.
Wij doen ons uiterste best om onderstaande levertijden na te streven en dit lukt bijna altijd. Dit is echter geen garantie. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat een product niet voorradig is of dat het niet lukt uw bestelling dezelfde dag te verzenden. In dat geval kan het zo zijn dat uw bestelling later wordt verzonden. Als dit gebeurd houden we u altijd op de hoogte via de e-mail. In de meeste gevallen levert de vervoerder het binnen 1 of 2 werkdagen op het door u opgegeven verzendadres.

Bedenktijd
U heeft recht op 14 dagen bedenktijd. U kunt uw bestelling zonder opgaaf van reden terugsturen op elk gewenst moment tot 14 werkdagen na de levering. Mocht u besluiten om terug te sturen, zullen alle kosten aan u kosteloos worden terugbetaald zodra de goederen indien mogelijk in originele verpakking onbeschadigd en oorspronkelijk mogelijke staat van het product door ons worden ontvangen. U kunt ook voor het initiële aankoopbedrag van de geretourneerde wijn een andere wijn uitkiezen.
Eventuele verzendkosten van de retourzending zijn wel voor uw eigen rekening.
Turkswijnhuis vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Turkswijnhuis gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.