Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hoe activeer ik mijn account?
Open onze homepagina klik op ‘inloggen’ Bij GEREGISTREERDE KLANTEN , klik op de knop ‘’Wachtwoord vergeten?” Bij VRAAG UW WACHTWOORD HIER OP, voer uw e-mail adres in en klik op “Verstuur” Controleer uw e-mail en klik op de link die meegezonden is. U komt op onze pagina “Wachtwoord resetten”, voer uw (nieuwe of uw oude)wachtwoord in en klik op “Klant -> Wachtwoord resetten” Keer terug naar homepagina in log in met uw inloggegevens. Waarom moet ik mijn gegevens invullen om wijn te kunnen kopen? Om de wijn bij je af te kunnen leveren hebben we natuurlijk bepaalde gegevens nodig. Je hoeft dus alleen deze gegevens in te voeren. Het telefoonnummer vragen we voor het geval je bij aflevering niet thuis bent.
Zijn mijn gegevens in veilige handen?
Ja, de gegevens die je op onze site invult zijn alleen bestemd voor activiteiten van Turkswijnhuis.
Wij zullen jouw gegevens dus nooit aan derden ter beschikking stellen.

Hoe kan ik mij registreren?

Je komt hier automatisch als je gaat afrekenen. Klik op ‘Account aanmaken’ en vul jouw gegevens in.
Je bent nu bij Turkswijnhuis aangemeld en kunt bestellen.

Waarom lukt het registreren niet?
Als je je registreert en er is iets verkeerd ingevuld zul je een foutmelding krijgen. Een foutmelding staat in het rood aangegeven op het registratieformulier. Een aantal voorbeelden van fouten: Je hebt een verplicht veld niet ingevuld. Het e-mailadres bevat geen @ of mist een punt. Het telefoonnummer bevat een niet-cijferig teken. Het e-mailadres staat al geregistreerd bij een profiel. Gebruik een ander e-mailadres of gebruik het profiel dat al op dat e-mailadres staat.

Hoe kan ik wijnen kopen?

Bij Turkswijnhuis kun je wijn per fles kopen. Vul bij de wijn die je wilt bestellen het aantal flessen in en klik op ‘in winkelwagen’. De wijn komt in jouw winkelwagen te staan. Deze staat rechts bovenin de pagina. Om te betalen klik je op ‘afrekenen’.

Hoe kan ik wijzigingen in mijn winkelwagen aanbrengen?

Aantal flessen wijzigen: wijzig het aantal flessen in het invulveld bij de betreffende wijn en klik op “winkelwagen bijwerken” om aantal flessen te vernieuwen.

Hoe gaat de betaalprocedure?

In het betaalproces kom je aan het einde op de pagina waar alle betaalmethoden van Turkswijnhuis staan: Ideal: klik op ‘afrekenen’ na doorlopen van aantal stappen klik op ‘bevestig bestelling’ dan wordt u doorgeleid naar de pagina om de betaalproces af te ronden en selecteer vervolgens jouw bank.

Wat kan ik doen als het betalen niet lukt?
Neem dan contact met ons op, want jouw bestelling is bij ons bekend (als je tot betalen bent gekomen in het bestelproces). Bel: 0685685848 of mail naar [email protected]

Moet ik mijn bestelling in originele verpakking terugsturen?
Elke product terugsturen indien mogelijk in originele verpakking. We raden u aan de verpakking 14 dagen na aankopen te bewaren.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt betalen met iDEAL of met Bancontact. Je hebt ook de mogelijkheid om je wijn te laten bezorgen en je factuur per email te ontvangen. Je betaalt dan pas nadat je je wijn hebt ontvangen. Als je niet met iDEAL of Bancontact betaalt, dan rekenen we € 2,50 administratiekosten en we behouden ons het recht voor om eerst de betaling te verlangen.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Wij raden u aan om bij een bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Kan ik mijn bestelling traceren?
Jazeker. Nadat we uw bestelling aan de vervoerder overgedragen hebben, ontvangt u een bericht met track en tracé code zodat u uw bestelling kunt volgen.
De bezorging binnen Nederland en België wordt verzorgd door PostNL of DHL.

Wij doen ons uiterste best om onderstaande levertijden na te streven en dit lukt bijna altijd. Dit is echter geen garantie. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat een product niet voorradig is of dat het niet lukt uw bestelling dezelfde dag te verzenden. In dat geval kan het zo zijn dat uw bestelling later wordt verzonden. Als dit gebeurd houden we u altijd op de hoogte via de e-mail. In de meeste gevallen levert de vervoerder het binnen 1 of 2 werkdagen op het door u opgegeven verzendadres.

In mijn account staat dat mijn bestelling is verzonden. Waarom heb ik mijn bestelling niet ontvangen?
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Is het langer dan 3 werkdagen geleden dat uw bestelling de status ‘Verzonden’ heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Als deze periode korter is dan 3 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Het kan zijn dat de zending bij vervoerder door drukte enige vertraging is opgelopen. U kunt uw bestelling in ieder geval volgen door uw Track en Tracé code die u van ons ontvangen heeft.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten is 6,95. Alle bestellingen vanaf 75 euro worden gratis geleverd.