Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via contactpagina op onze website aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan ook per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Per email: info@turksewijnonline.nl

Schriftelijk:
Turkswijnhuis
Dr. Scheylaan 12
1823AB Alkmaar
Nederland
Tel:072-8795298 b.g.g. 0685685848

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Houd rekening met aangepaste bezorgtijden.
Samen met PostNL zetten we alles op alles om u op tijd van uw bestellingen te voorzien. Toch blijft het helaas onvermijdelijk dat een deel van de post en pakketten later bezorgd zullen worden. Houd daarbij rekening met de aangepaste aanlever- en bezorgtijden van PostNL.

X